What this is all about...


The idea to drive, photograph and document the gravel mountain passes of the coastal region of South Africa occurred to me while driving the Prince Alfred pass early in 2012. A mountain pass is much more than a cumbersome stretch of road linking the areas on either side of a mountain. There is a "this side", which invariably differs from the "other side", as well as an "inside". Each side containing its own unique collection of marvels. Old classic farm houses, derelict but stylish bridges, missionary churches, rock formations, old toll houses from yester year giving shelter to a squatter ghost or two, succulents hiding in rocky crevices, black eagles scouting for hyraxes and much more. Hopefully there is also a charming campsite somewhere on the "other side" to erect an antenna in time for the 18h00 schedule to share the day's discoveries with the OM and YL's within reach.


The expedition started on 12 September 2012, when we left Durbanville for the Richtersveld. It is not always possible to say where we will be on what day. That is why this an expedition and not a tour.


Die idee om die bergpasse van die kusstreke van Suid-Afrika te verken, te fotografeer en te dokumenteer het ontstaan toe ek vroeg in 2012 oor die Prince Alfredpas gery het. 'n Bergpas is veel meer as 'n lastige stukkie pad wat die areas weerskante van 'n berg met mekaar verbind. Daar is 'n "hierdie kant", wat sonder uitsondering baie anders is as die "ander kant", en natuurlik ook 'n "binnekant". Elke kant bring sy kant met 'n unieke versameling interessanthede. Ou klassieke plaashuise, verlate maar stylvolle brue, sendingkerke, rotsformasies, tolhuise van eergister wat die spook of twee wat daar kom plak het teen die elemente beskerm, vetplante in rotsskeure, witkruisarende op soek na dassies, en veel meer. Hopelik ook 'n oulike kampterrein aan die "ander kant" waar ek 'n antenna kan opslaan, betyds vir die 18h00 skedule om die dag se ondekkings te deel met die OM'e en YL's binne bereik.


Die ekspedisie het op 12 September 2012 bgin toe ons Durbanville verlaat het oppad na die Richtersveld. Ons moet maar steeds sien waar ons wanneer sal wees. Dit is waarom dit 'n ekspedisie is en nie 'n toer nie.

Wednesday 12 September 2012

The good news is that the expedition call sign ZS100MPX has been approved. The bad news is that a four unit dental bridge in my mouth broke just before Nuwerus while chewing dried mango strips. After some phone calls we turned around and drove to Vredendal where a very friendly dentist helped me. "Helped" means that tomorrow morning 06h00 we drive to Vredenburg with a cast for a prosthesis (spelling?) where a friendly technician has agreed to produce the prosthesis in time for us to back in Vredendal by about 14h30 so that the dentist can fit it and hopefully we will camp in Springbok tomorrow night with new teeth.  I suspect the wallet will be a bit lighter by then. And sadly no QSO tomorrow night as we will arrive too late.
Let us aim for Saturday 18h30, 40m.

Die goeie nuus is dat die ekspedisieroepsein ZS100MPX goedgekeur is. Die slegte nuus is dat 'n viertandbrug in my mond gebreek het net voor Nuwerus. Na 'n klompie telefoonoproepe het ons omgedraai en Vredendal toe gery waar 'n baie vriendelike tandarts my gehelp het. Dit beteken dat ons moreoggend 06h00 Vredenburg toe ry met 'n "cast" vir 'n prostese. 'n Vriendelike tegnikus het ingewillig om die prostese betyds te maak sodat ons om ongeveer 14h30 terug kan wees in Vredendal sodat die tandarts dit kan maak pas. Hopelik kamp ons moreaand in Springbok met nuwe tande en ek vermoed 'n ligter beursie.  Ongelukkig gaan ons te laat aankom vir 'n QSO op 40 meter. Kom ons mik vir Saterdag 18h30, 40m.

No comments:

Post a Comment